✔ Toimitus alkaen 9 €

Ehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Toimituskulut

Tarjoamme kuljetuksen Suomessa ja Ahvenanmaalla kiinteillÀ toimituskuluilla:

– 9 € vakiokokoiset matoille
– 19 € suuremmille mittatilausmatoille

Palautuskulut ovat samat kuin toimituskulut.

Toimitusaika

Mattojen toimitusaika on yleensÀ 2-4 arkipÀivÀÀ ja mittatilausmattojen 3-7 arkipÀivÀÀ. Joihinkin syrjÀisiin paikkoihin, joissa kÀytetÀÀn maaseutujakelua, toimitusaika voi olla 1-2 arkipÀivÀÀ normaalia pidempi.

Toimitustapa

Kaikki Ruugsin valikoiman matot toimitetaan Suomessa niin lÀhelle asiakkaan ovea tai porttia kuin kuljettaja voi pÀÀstÀ. Mattojen sisÀÀnkanto ei sisÀlly hintaan eikÀ sitÀ voi ostaa lisÀpalveluna.

Toimitus tapahtuu kuljetusliikkeiden kautta. PÀivÀÀ ennen toimitusta (tai joissakin tapauksissa samana pÀivÀnÀ) kuljetusliike ottaa sinuun yhteyttÀ (sÀhköpostitse tai tekstiviestillÀ) sopiakseen tarkemman toimitusajan kanssasi.

Toimitus tapahtuu arkipĂ€ivisin klo 08.00–17.00 vĂ€lisenĂ€ aikana kuljettajan sijainnista riippuen. Ruugs ei vastaa asiakkaan vahingonkorvausvaatimuksista toimituksen viivĂ€styessĂ€.

TÀrkeÀÀ! Joissakin tapauksissa, joissa kuljetusliike ei voi ajaa tarvittavaa tietÀ perille tai kÀÀntyÀ kÀytössÀ olevalla ajoneuvolla, asiakkaan on jÀrjestettÀvÀ jatkokuljetus siitÀ kohdasta, johon kuljetusliike voi helpoiten purkaa tavarat.

Jos olet epÀvarma tai tarvitset apua, ota yhteyttÀ asiakaspalveluumme ennen tilaamista saadaksesi lisÀtietoja.

Tilauksen vastaanottaminen

Toimitus edellyttÀÀ, ettÀ vastaanottaja kuittaa sen vastaanotetuksi. Jos kuljettajan ja vastaanottajan vÀlillÀ tehdÀÀn muu sopimus, Ruugs ei vastaa toimituksesta.

Toimitusosoitteen muutos

Kun pakettisi on lĂ€hetetty, toimitusosoitteen vaihtaminen jĂ€lkikĂ€teen on vaikeaa. Vaihto onnistuu kuitenkin 19 € lisĂ€maksua vastaan, joten muista antaa oikea toimitusosoite tilauksen yhteydessĂ€.

NĂ€ytekappaleet

Veloitamme 9 € kĂ€sittelymaksun nĂ€ytepaloista (joka hyvitetÀÀn mattoja ostettaessa). EnintÀÀn 4 nĂ€ytekappaletta per tilaus ja ne toimitetaan 1-2 arkipĂ€ivĂ€n kuluessa.
NÀytekappaleiden koko on noin 8x10 cm ja lÀhetÀmme yhden nÀytekappaleen per tilattu laatu ja vÀri.

PidÀtÀmme oikeuden siihen, ettÀ mallipalat voivat poiketa hieman maton sÀvystÀ, koska eri tuotantoerien vÀlillÀ on aina pieniÀ sÀvyeroja mattojen rullissa.

Palautusoikeus

Valmiissa koossa olevilla matoilla on 14 pĂ€ivĂ€n palautusoikeus. Palautuskulu on sama kuin toimituskulu. Kokolattiamatoilla ja mittatilausmatoilla ei ole vaihto-tai palautusoikeutta, koska ne leikataan suuremmista mattorullista. Jos haluat palauttaa maton, ota meihin yhteyttĂ€ ja autamme sinua.

Korvaus

Ruugs ei myönnÀ korvausta viivÀstyneistÀ toimituksista.

Maksuehdot

Klarna-lasku – Maksa vasta, kun olet vastaanottanut maton. Lasku lĂ€hetetÀÀn sĂ€hköpostiisi (voi joskus pÀÀtyĂ€ roskapostiin) samana pĂ€ivĂ€nĂ€, kun tilauksesi lĂ€hetetÀÀn. Maksa 30 pĂ€ivĂ€n kuluessa. Ei lisĂ€maksua.

Klarna-tili – Maksa osissa Klarna-tilin kautta. Korko lisĂ€tÀÀn Klarna-tilin ehtojen mukaisesti. Katso tarkemmat tiedot Klarna-ehdoista oston yhteydessĂ€.

Korttimaksu – Maksa AMEX-, VISA- tai MasterCard-kortilla. Ei lisĂ€maksua.

Hinnat ja valuutta

Kaikki verkkokaupan hinnat ovat euroina ja sisÀltÀvÀt arvonlisÀveron.

Jos valitset toimitusosoitteeksi Ahvenanmaan kassalla, arvonlisÀvero vÀhennetÀÀn automaattisesti hinnasta.
Tuontiveroista ja mahdollisista tullimaksuista vastaa vastaanottaja tavaroiden saapuessa Ahvenanmaalle.

Mittatilausmattojen leikkaaminen

Leikattujen (rÀÀtĂ€löityjen) mattojen osalta ei ole vaihto- tai palautus-oikeutta. Leikattaessa maton mitat voivat poiketa enintÀÀn 1,5 % tilatuista mitoista.

Noutamattomat paketit

Tilatut matot, joita ei noudeta tai jotka palautuvat meille, koska ostaja ei ollut tavoitettavissa useista toimitusyrityksistĂ€ huolimatta, veloitetaan 30 euroa ylimÀÀrĂ€isten kustannusten kattamiseksi. Mittatilausmattojen osalta veloitetaan koko tilauksen arvo. 

Toimitus Suomen ulkopuolelle

Jos haluat matot toimitettavaksi muuhun maahan kuin Suomeen, ota meihin yhteyttÀ, niin annamme sinulle arvion toimituskustannuksista.

Reklamaatiot

Jos haluat reklamoida tuotteesta tuotantovirheiden vuoksi, ota meihin yhteyttÀ, niin autamme sinua.

Kuljetusvauriot

HUOM! Kaikista kuljetusvaurioista on ilmoitettava meille viikon kuluessa paketin vastaanottamisesta.

Toimi kuljetusvaurioiden kohdalla seuraavasti:
1. Jos paketti on vaurioitunut toimituksen yhteydessĂ€, avaa se vĂ€littömĂ€sti ja tarkista, ettĂ€ tilaus on ehjĂ€ – muutoin ilmoita siitĂ€ suoraan kuljettajalle.
2. Ota kuvia pakkauksesta ja vahingoittuneesta tuotteesta (sÀÀstÀ pakkaus).
3. LÀhetÀ nÀmÀ ja muut tiedot sÀhköpostitse meille osoitteeseen info@ruugs.com.

Tuotekuvat

Huomioithan, ettÀ tuotekuvissa esiintyvÀt vÀrit saattavat todellisuudessa poiketa hieman.

Henkilötiedot ja roskapostikÀytÀntö

Emme luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille, emmekÀ
lĂ€hetĂ€ sinulle turhia roskaposteja. Asiakkaanamme saatat saada sĂ€hköpostiviestejĂ€, jotka koskevat tilausta, maksua tai muuta aloittamaasi viestintÀÀ sekĂ€ asiakassuhteeseemme liittyviĂ€ tietoja, kuten uutiskirjeitĂ€ tai tarjouksia. Henkilötietoja kĂ€sitellÀÀn henkilötietopolitiikkamme mukaisesti, jonka löydĂ€t tÀÀltĂ€: https://www.ruugs.se/policy

Tietoja evÀsteistÀ

KÀytÀmme niin kutsuttuja "evÀsteitÀ" varmistaaksemme tÀmÀn verkkosivuston toimivuuden. Emme kerÀÀ sinusta henkilökohtaisia tietoja vierailijana. EvÀsteitÀ kÀytetÀÀn ostoskorin seuraamiseen ja valintojesi sekÀ asetustesi muistamiseen kaupassa. Jos evÀsteet on poistettu kÀytöstÀ, sivusto ei toimi tÀydellisesti.

KÀytÀmme evÀsteitÀ myös nÀyttÀÀksemme sinulle tuotteisiimme liittyviÀ mainoksia. KerÀtty tieto ei ole henkilökohtaista, eikÀ se voi tunnistaa sinua kÀvijÀnÀ.

Miten voit poistaa evÀsteet kÀytöstÀ:

Katso selaimesi "asetuksista" tai "tietoturva-asetuksista". Tarkka sijainti vaihtelee eri jĂ€rjestelmissĂ€. LisĂ€tietoa saat selaimesi ohjesivulta. Google Chromessa mene kohtaan “Asetukset” ja etsi ”EvĂ€steet”. SieltĂ€ voit poistaa evĂ€steet kokonaan kĂ€ytöstĂ€ tai valita yksittĂ€iset sivustot.